måndag

Var med om en läskig upplevelse imorse :S blev lita skraj så jag hoppas det inte händer igen.
Sitter och äter champinjonsoppa, eller dricker kanske, fast med sked, aja, riktigt god iaf så den kan jag äta mycket av!
Ikväll är det cityakuten, bara så att ni som aldrig tittar på det vet om att det är ikväll, om en halvtimme på trean!

Imorgon ska det bli redovisning och opponering på partnerföretagsuppgiften, gött att äntligen bli av med det så man kan fokusera på kommande kurser istället.

Idag hade jag gärna varit i Göteborg istället för i Ljungby, okej det vill jag flera dagar i veckan men just idag hade jag velat det extra mycket tror jag, bara en sån dag liksom.

Kommentarer
Postat av: Sandra

vad var det som hände då?

2008-01-16 @ 17:37:36
URL: http://floppsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0