you make me happy

Gör inte så mkt annat just nu än att jobba, och när jag inte jobbar så degar jag typ. Men det är faktiskt bara lite mer än tre veckor kvar på jobbet, sen slutar jag, och då ska jag åka till världens ände.. eller alltså till andra sidan Sverige, den mindre fina kusten i öst, dit ska jag, och jag tror det kommer bli jättebra.
Har bestämt att jag ska på trial VM med, fatta va roligt, har ju velat det hur länge som helst nu och bättre trial än så kommer jag nog aldrig uppleva som åskådare, kommer bli såå bra.

Förresten tog jag o ett par jobbarkompisar tillfället att åka lite idag efter jobbet, inte gjort det på ett år liksom, nästan så jag hade glömt känslan i magen när man åker balder, eller uppswinget och kanonen, det var roligt, och vi hade blåa personalåkband idag, dom var fina :P

Och en annan sak med när jag ändå är igång här, jag har namnsdag idag, grattis emma, min namnsdag har varit bra och den blev ännu bättre när jag kom hem och fick se vad som hade kommit till mig, jag blev väldigt glad :)

Kommentarer
Postat av: My

Ta tag i ditt bloggliv för H*lvete nu emma!

2008-09-04 @ 18:40:46
URL: http://mymymyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0