hej sjukling

Blir så trött på att jag aldrig är frisk!!! =( Har ätit tusen tabletter om dagen i ett par veckor nu, okej inte tusen men det är så det har kännts, inte så mkt som har förbättras. Satt på axessakuten igår kväll till 2-tiden inatt, så nu har jag fått antibiotika mot kraftig akut bihåleinflammation och hjälper inte detta vet jag inte vad jag gör. Får dessutom inte vara ute i solen eftersom tabletterna kan orsaka utslag på huden om jag vistas i direkt soljus, gud va roligt nu när det ska bli finare väder, jippi, eller inte, fuck detta, jag blir så trött. Nån som lider med mig?

Förra veckan var i alla fall helt underbar och den annars sjuka och tråkiga tillvaron livades upp för ett tag, det behövdes verkligen. Men nu är det tomt och jag längtar tills nästa gång vi ses, det får inte dröja för länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0