underbara du

Har återigen haft en underbar vecka, alltså förra veckan, denna veckan startade ju precis, för er som inte riktigt hänger med i tiden, varför ni nu inte gör det. Blev bio två gånger förra veckan. Iron Man i onsdags som ju var riktigt bra, cool film. Sen La Zona i fredags med Carro o Kalle, inte alls lika bra som Iron Man, men vi hade trevligt iaf, åt mat och drack drinkar innan de blev hemgång.
Alla andra veckor när jag jobbar är ganska tråkiga och livlösa, hinner inte med så mkt eftersom jobbet tar upp hela dagarna. Någon fika här och var annars inte så mkt. Ganska skönt att slappa framför tv:n eftersom jobbet är nog så stressande emellanåt. Har hittills inte varit på en ända kaninfest (lisebergsfest för er som inte fattar vad jag tjötar om) Men ska nog dit nästa gång, tror jag, om jag har lust.

Förresten är jag nog frisk nu, hoppas jag, helt frisk alltså. När var det senast liksom, haha, har varit synd om mig.
Nej, nu har jag nog tjötat lite mkt. Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0