woho

Hultan var stört roligt :D tack för det! Men fyy va trött och grinig jag var när jag kom hem i söndag, haha fy. Och på det har jag blivit sjuk med, typ bihåleinflammation i kombo med halsfluss eller nåt, känns så iaf. Ska börja äta pencillin nästa vecka så jag blir av med dehär, har ju varit konstant förskyld under några månader nu. Min kropp är trött och det är jobbigt att inte vara frisk nån gång, blä.
Så nu ska jag åka upp till pappa i Hunnebo och kurera mig, haha. Ska självklart köra lite trial med brorsan oxå, var ju jättelängesen nu. Kommer bli riktigt gött iaf oså kanske jag får tillbaka lite bohusländska me, haha.

Ha en bra midsommar! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ses på fredag cooling!

2008-06-17 @ 19:21:51
Postat av: My

Mitt namn kom inte med? yeye

2008-06-17 @ 19:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0