ensamtid

Det är så skönt att bara vara för sig själv ibland, inte tänka på nånting annat, bara bry sig om sitt eget. Det har jag gjort ikväll. Efter en hel dag med plugg var det behövligt med lite ensamtid. Har suttit och kollat på en nästan två och en halv timme lång film, helt själv, druckit gott te och inte tänkt på nånting förutom på vad som händer i filmen. Into the wild hette den, för övrigt ruskigt bra film. Den var djup och gav många tankar på livet, vad man ska göra med sitt liv, vilka vägar man ska välja osv. En film jag rekommenderar er att se.

Imorgon är det föreläsning igen, sen ska jag sitta med mina kära partnerföretagsvänner och skriva rapport, can't wait. Idag skulle jag gärna vilja spola fram tiden, hoppa över mars månad helt och hållet, tänk april, då är jag bara två kurser från sommarlovet och härliga Göteborg. Ska bli gött!

Ha en bra kväll / emma

Kommentarer
Postat av: elli

ja att få en ensam stund är riktigt skönt ibland :D

2008-03-10 @ 22:56:58
URL: http://ellinorak.blogg.se
Postat av: Jen

Into The Wild, disneyfilmen? Den är lite rolig men inte tänkt på hur djup den var! ...om vi pratar om samma film. Må bra Emma!

2008-03-12 @ 16:12:39
Postat av: emma

haha nee detta är en film som inte gått på bio än, ingen disneyfilm, kollar inte på såna frivilligt :P haha

2008-03-13 @ 20:46:56
URL: http://emmos.blogg.se
Postat av: Jen

haha ok då förstår jag :P

2008-03-15 @ 07:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0