för mycket helt enkelt

Det är för mycket just nu, alltså med skolan, för mycket bara. Börjar få ångest och stressen ska vi inte prata om. Försöker så gott det går att hålla humöret och motivationen uppe, går väl ganska bra tycker jag (sommar och ledighet i tankarna). Var väldigt produktiva idag i alla fall, jag och pojkarna, i stort sett färdiga med rapporten nu, finslipa lite imorgon bara. Måste börja skriva på nästa rapport oxå, plus plugga till två tentor, blääää, det är så det känns. Tur att jag har människor runt mig som känner likadant, vissa iaf, vi får peppa varandra helt enkelt.
Kul att jag var på skolan från 9 till 5 idag och kul att vi ska ha seminarium imorgon och jag känner mig sååååååååå förberedd...NOT. Tur att projektledning är ett ämne där man kan tjöta på lite, om jag nu känner för att göra det imorgon. Får dricka några koppar kaffe på morgonen så går det nog bra, ända räddningen liksom.

Nej, gonatt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0