hej hopp det är lördag

Tiden går faktiskt alldeles för fort, hur ska man hinna med allt man tänkt göra. I mitt lilla huvud har jag fullt med saker och ting jag måste planera och jag har alltid förhoppningar att det ska bli som jag vill, men så är ju sällan fallet. Jag anser ändå att jag är ganska bra på planering men det dyker ju upp andra saker som man får ta hänsyn till och därför skiter man i dedär andra man tänkt göra från början. Skitsamma vad det är, skola eller fritid, det blir inte ofta som man tänkt sig. Jag som till och med gör todo-listor och matlistor, men ändå struntar man i dem och man köper alltid nåt mer som man inte planerade från början, pengarna flyger iväg, tjoho vad det inte är roligt. Knep.

Ikväll ska vi iaf fira My, äta räkor och dricka vin, och ha det gött bara, sånt som vi cilare faktiskt är ganska bra på, tycker jag. Vår gemenskap är något jag värdesätter högt härnere i det annars tråkiga nästan dystra Ljungby.

Nämen tjena, det är lördag idag, kan ni tänka er! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0