nu finns det skitfrisörer också

Det har varit ganska många skitsaker på senaste känner jag, skit överallt. Varför kan inte allt bara gå som man vill, och varför måste alla snacka så mycket och varför inte bara säga som det är? Knep!

Har haft några underbart roliga tentapluggdagar med kära My iaf, även om det varit lite mindre roligt emellanåt. Men vi är liksom ett bra team, vi är ju förberedda nu, tror jag. Det "lilla" vattenkriget igår var hysteriskt kul, haha, fy va blött det blev. Men det är sånt som livar upp vardagen, sånt som vi behöver, sånt vi inte kan klara oss utan för då skulle vi sjunka under jorden och bli fruktansvärt deprimerade, och vem vill bli det? inte jag iaf! Jag vill ha roligt. Och det har jag me, tack vare alla underbara folk härnere i dystra hålan. Det som är skit, det får man väl helt enkelt försöka strunta i...!

Tack och hej, leverpastej! (som för övrigt är skitäckligt)


Kommentarer
Postat av: My

Nej leverpastej är gott! Pappa o jag va o storhandlade innan då köpte vi dansk leverpastej!! Mmmm underbart ;) med saltgurka! Saknar någon att cpa med emma!

2008-03-27 @ 14:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0