oops

Har blivit lite dålig på att uppdatera här känner jag. Tror det beror på att det är stressigt i skolan just nu, mkt att tänka. Eller så har jag bara inget att skriva eller dela med mig av.

Har haft en riktigt bra helg iaf (trots att den till största del spenderades på skolan), utgång i Växjö i lördags, så jäkla sköj! slippa alla knäppa ljungbybor för en gång skull. Bilresan hem var ju lite rolig med, har jag fått höra i efterhand, haha, hur borta var jag liksom, ååh hej. =) Jag och My har helt fastnad för Perellis låt Hero me, haha, hur var det nu den gick?! =P


Tycker faktiskt det är lite segt med snöööööööööööööoväder ute, skit oxå, hindrar mig från att gå till ica och handla jö. Jag som trodde vi kunde ta fram vårskorna och snart börja gå utan jacka, haha, lär ju inte hända än på ett tag! Har en förhoppning om att snön försvinner under natten, det hade varit gött. Oj, nu kommer snöplogen igen, kul jobb!

Kommentarer
Postat av: My

"burning inside" och "love will survive" snarlika ju! Ingen stor skillnda enligt min mening. Och du, kolla ut genom fönstret o skåda snövallarna....snöbollskrig imorrn ;)

2008-03-17 @ 19:58:54
URL: http://mymymyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0