tillbaka i Ljunghålet

Har lite smått ångest över att vara tillbaka, det var ju så gött att vara hemma hos mamma och bli ompysslad. Trodde ju jag var frisk i fredags men det var jag verkligen inte, blev sängliggande hela helgen och mådde skit rent ut sagt, fy för influensa! Men nu mår jag något bättre iaf så jag har varit i skolan idag, dock fick jag väl inte så mycket gjort. Metodiken får gå som den går på onsdag, har ju inte kunnat plugga eftersom jag varit sjuk hela veckan, men ah så äre.

Har fått höra att jag skrattar som en tant idag :s och innan har alla sagt att jag skrattar som en bebis :S undra vilket som är mest smickrande, tant eller bebis?! hmmm.


Nej, nu ska jag göra mig lite mat sen plugga, skooooooooj! öh :/

Kommentarer
Postat av: My

haha men Emhål! Alla har cp skratt ibland, idag fick du till ett jävla gött klingande tantskratt vilket va roande för oss en stund. Men babyskrattet är gulligt och det håller du kvar i enligt mig!

2008-03-03 @ 18:26:57
URL: http://mymymyyy.blogg.se
Postat av: Anonym

Hål och Hol är två olika saker. Hol är korrekt. Hål har redan en betydelsen

http://sv.wikipedia.org/wiki/H%C3%A5l
Hål - Wikipedia, den fria encyklopedin
NI vill iosfs inte kolla den längen för där fanns även en bild på ett hål.

Typ Hål i tanden men det är inte vad de handlar om.- HOL är kärlek! De finns eller fanns en ort i Sverige som hette Hol men jag gör en ny betydelse av det. HOL är vi i Ljungby. Ljunghol Det är av ren värme. Det var därför jag började säga det. Vi är hol. Hoppas att ni förstår mig.

2008-03-04 @ 17:19:40
Postat av: Anonym

Hål och Hol är två olika saker. Hol är korrekt. Hål har redan en betydelsen

http://sv.wikipedia.org/wiki/H%C3%A5l
Hål - Wikipedia, den fria encyklopedin
NI vill iosfs inte kolla den längen för där fanns även en bild på ett hål.

Typ Hål i tanden men det är inte vad de handlar om.- HOL är kärlek! De finns eller fanns en ort i Sverige som hette Hol men jag gör en ny betydelse av det. HOL är vi i Ljungby. Ljunghol Det är av ren värme. Det var därför jag började säga det. Vi är hol. Hoppas att ni förstår mig.

2008-03-04 @ 17:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0