goa kvällar som denna tycker vi om

Dagen har gått ganska snabbt, kanske för att jag inte kom upp ur sängen förrän efter 12 och inte ens då hade jag lust att gå upp, undra varför :P

Har haft en minst sagt rolig kväll med mat och goa vänner, sånt tycker vi om :) Sen skulle jag och My försöka oss på lite nya "liggställningar" vilket gick ganska bra om jag får säga det själv, vet inte om hon känner samma sak. Dock var det ju en viss person som filmade hela grejen och tyckte nog att det var ganska kul att se två helt galna brudar rulla omkring och gapskratta, tappade nästan andan där ett tag och har lite smått kramp i magen just nu. Men det är så det ska vara när det är som bäst och ingen gör det bättre än vi tjejer. Tycker om våra spontana lite halvt galna, sjuka enligt vissa, påhitt och desperata försök att liva upp stämningen, vilket vi för det mesta lyckas ganska bra med.

Kollade på ett nytt avsnitt av Gossip Girl förut med, hatar verkligen G just nu, tror att hon är nåt och kan komma och styra som hon vill, förstör gör hon bara! Och lilla J som har tagit sig vatten över huvudet men som tillslut kom till insikt, allt handlar inte om pengar, popularitet och status, tycker dock synd om henne, hon behöver växa till sig lite, det är en tuff värld därute.

Blir tidigt isäng iaf och upp relativt tidigt imorn, plugget sköter sig inte självt, det är en sak vi lärt oss vid dehär laget.
Hare gött people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0