helt ofattbart

Har precis tittat på två avsnitt av Greys, håller på att ladda ner säsongsavslutningen me, plus två avsnitt av Gossip Girl, mkt händelserika avsnitt kan jag ju säga , trodde aldrig det skulle sluta såhär, och nu vet jag inte hur länge jag måste vänta på säsong 2 av GG och 5 av Greys, åååh. Dehär är nästan pinsamt, jag lovar, man kommer fälla några tårar, eller många, när man ser domhär två sista avsnitten av GG:s första säsong, sjukt ju, jag som aldrig fäller tårar för filmer/serier numera, va hände? Dehär är bra serier asså, undra hur mkt man påverkas egentligen, undra hur lik verkligheten är? Det är ju bara serier liksom, påhittat, men det är oxå riktigt bra, riktigt bra. Nu är jag nästan töntig som skriver dehär, hahaha :D men det är bara så det är.

För övrigt vill jag inget annat än att bli frisk nu, från allt, det blir så mkt trevligare då, palla vara sjuk, blö!

Kommentarer
Postat av: den jobbige

nu e det dags att växa upp Emma.....

2008-05-28 @ 08:00:35
Postat av: Karin

Det här är ju en lysande exempel på att du svullat i dig alla godbitarna på en gång (dvs laddat hem avsnitten i förväg) medan jag har allt det goda kvar o kan gå o tänka på hur trevligt jag kommer ha det framför tvn flera veckor framöver... ;) Summa kardemumma: Man ska inte trycka i sig allt på en gång.

2008-05-28 @ 12:39:08
URL: http://levasomkarin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0