tralala

Det är alltid gött att komma hem till mamma, tryggheten, den som aldrig försvinner, aldrig någonsin, det känns bra, gött helt enkelt, det får mig att må bra. Just nu finns det faktiskt ganska mycket som gör mig glad, allra mest de personer som jag har runt omkring mig, tur att jag har er, glad är jag. Även om jag har mina jobbiga griniga dagar ibland, försök bortse från dom, dom betyder inget, se de dagar jag är jag, bara emma, lite galen sådär, som det ska vara. Jag tror inte jag har så mycket att skriva idag. Hade en jätterolig valborg, igår var jag på SM-final i handboll, bra drag, men Sävehof kunde gjort bättre ifrån sig, får nöja oss med silver antar jag, men en bra dag i Scandinavium ändå.


Dagens jobbiga: Magnus! Om inte jag orkar diska så gör jag inte det, om jag inte vill plocka undan maten så gör jag inte det, du ska vara snäll när jag kommer hem förstår du väl och jag vet att du är glad att ha mig här ändå, äntligen får du nån att bråka med när mamma är tråkig och jobbar hela tiden. Kan iofs erkänna att jag tycker det är ganska roligt jag me, haha. Härligt att komma hem och snart ska jag vara hemma lääänge för snart är det sommar, underbara sommar, efterlängtade sommar, kom till mig.

Hare gött folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0