vistelse i Eksjö!

Första gången jag var i Eksjö i helgen :P skulle ju fira Anki med hennes polare därifrån, var en riktigt bra fest, hade verkligen hur kul som helst! Gårdagen var ju oxå lite rolig, dock väldigt trött och seg men Adde höll stämningen uppe under bilfärden hemåt, haha, det var roligt :P

Men tillbaka till verkligheten vilket inte är så kul, vill verkligen ha ledighet nu, motivationen är helt död och jag vet inte hur jag ska göra för att väcka den till liv igen. "Det är inte roligt längre" Nu vill jag ha looov

Idag är jag pigg och glad, dock är denhär föreläsningen pisstråkig. Hade hellre legat kvar i sängen, i wish...


Kommentarer
Postat av: Anki

ja vill oxå ha lov nu!!!
haha ja vet att du vill ligga kvar i sängen me mig;-) eller jaha...va de inte mig du syftade på?!;-)

2008-05-14 @ 11:50:35
URL: http://sauda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0