emma är osocial en fredagskväll

Här sitter jag, en fredag, alldeles för mig själv, och tittar på Familjen är värre, alltid lika rolig. Kom o tänka på att My återigen klagat på mitt bloggskrivande så tänkte att jag får göra nåt åt det, haha. Har tyvärr inte så mycket att skriva om som jag skulle vilja ha, inte mycket att göra åt heller. Och tro mig, jag har faktiskt varit påväg att skriva flera gånger men inte kommit längre än typ Tjabba, Tjena eller Hallå, sen har jag gett upp. Antar att jag får anstränga mig mer, haha.

Hade jag inte mått så dåligt som jag gjort senaste dagarna hade jag antagligen hängt med te Stallarna ikväll, det hade varit skoj. Får la se till att det bär av snart igen så jag kan hänga me. Har iaf glott på tv hela kvällen, och jag klagar inte för det, kan vara gött ibland, målat naglarna me, för er som tycker det kan vara intressant att veta (troligtvis ingen). Sitter väl inte uppe alltför länge skulle jag tro, men lär ju bli väckt inatt när han kommer hem, säkert go o gla, men det gör inte mig så mycket, sålänge han iaf kommer hem menar jag :P 

Ha en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Sandra

går lite segt med din uppdatering märker jag ;9

2009-01-19 @ 14:49:36
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0